Kniven mot strupen



I måndags var vi på inspelningen av Kniven mot strupenGlenns restaurang
på Hisings backa. Ja det var ju allt ifån bra, fick vänta i mer än en timme på bara
förrätten som för vissa även var kall, eller ja snarare djupfryst. För att sedan få
huvudrätten som var ljummen och rätt så smaklös. Miljön vill jag inte ens prata om.
Citerar min egna tweet från kvällen "Kan inte ens säga att gratis är gott".
Vilket i mitt fall säger en del. Men vi behövde i alla fall inte betala och jag fick ont i
hjärtat när kocken kom ut och ursäktade sig och såg så ledsen ut:(

Dock återvände vi ditt igår(fredag) för att se vad Alexander hade åstadkommit under veckan
och för att fira syrrans pojkvän som fyllde år och var även därför väldigt förväntansfulla.
Lokalen var för det första hur fräsch som helst, dom hade till och med hunnit lägga nytt golv!
Sedan var maten också riktigt fräsch, god och fint upplagt, och vi fick inte vänta i en timma.
Så mätta och belåtna lämnade vi Glenns restaurang, förhoppningsvis inte för sista gången.
Lyckligt slut you know.





Jack är starstruck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Follow XiioCas on Twitter Follow Me on Pinterest
bloglovin