These grey days....


Herregud jag har ju ingen alls koll på dagarna, det är ju fredag idag och här sitter jag haha.
Så blire när man är ledig men men. Har haft en underbar dag hittills iallafall, blev spamorgon för mig!
Fick ett presentkort på Den Lilla Kurorten av min mami när jag fyllde år(i juli:P) som jag använde upp imorse.
Fick mig en ansiktsbehandling, kakaokroppsskrubb och kakokroppsmassage, sjukt skönt!
Första gången jag var på de spaet, som ligger på Magasinsgatan i Göteborg, och det var riktigt bra faktiskt.
Ett minus var dock att man inte fick några badtofflor:( Men nu doftar jag choklad och mitt ansikte är helt rött
men fräscht haha. Men fan man borde verkligen göra detta oftare, iallafall ansiktsbehandligen kan jag tänka mig och göra mer regelbundet.

Igår blev det cider och spelning på Mitt andra hem på Andra lång. Jack and the Wildhorses var uppe på scen
med deras sista spelning på länge i Göteborg eftersom the singer och min syrra far till Lyon. Fin kväll med besök på Henriksberg och Kebab&Grillhouse. Har fortfarande vitlökssmak i munnen...mums...Nu blire film eller nåt..
Pusshaj!


Bild från min julhelg i Norge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Follow XiioCas on Twitter Follow Me on Pinterest
bloglovin