Sunday, sunny day?


Kul att mina skor blev snodda på gymmet i fredags..jättekul..ha ha..
Mina enda vinterskor men men jag fick ett par som dom hade på gymmet haha
ett par Vagabond som såg heelt okej ut i min storlek också, va är oddsen på det? haha
Såg nyss att det kommer trilla ner lite pengar på kontot imorgon så blir att shoppa skor imon jääj.
I alla fall så har jag vart sjukt duktig den här veckan, jag har seriöst tränat varje dag innan skolan,
vilket är helt sjukt för att vara mig och vilket inte alls går ihop med min image haha.

Skolan började ju i tisdags vilket har kännts rätt bra faktiskt. Jag pluggar till Konfektionstekniker i Borås,
så jag pendlar varje dag (vilket gör det ännu konstigare att jag pallrar mig upp innan och tränar!!).
Men men sista året nu woho sen får vi se vad det blir av mig.
In i duschen nu och sen bingolotto med min kärring.



Köpa ett par sånahär kanske



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Follow XiioCas on Twitter Follow Me on Pinterest
bloglovin