And you can come close now, that's alright...


Eh awsome helg!! Behöver jag skriva nåt mer egentligen? Hehe
I fredags vare avskedsfest för min kära syster och hennes pojkvän som ska åka till Lyon
och bo där i typ ett halvår. Så det blev att laga massa småplock och dricka massa vin!
Utgång på Yaki-da för min del, kan ju tacka mitt efternamn för att jag kom in.
Inte alla som heter Madrid i efternamn;) haha. Väldigt givande kväll iaf...he he.

Kom hem till världens goaste frukost! Älskar att det alltid står mat på bordet när jag kommer hem!
Myspys på lördan med käk på Texas Longhorn med syrran och lillbrorsan och sedan film
och godis. Hyrde Draktränaren som vi såg tre gånger i rad. Kan ju skylla på lillbrorsan men
jag hade absolut inget emot och se den igen. Sjukt bra film! Blev väckt typ sju imorse av
att han ville se den igen men tystnaden sa allt när jag berättade att vi lämnat tillbaks filmen.
Stackaren men nu är dom iaf iväg och köper filmen iallafall.

Hopp in i duschen och sedan laga mat och Bingolotto med min älsklingfru!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Follow XiioCas on Twitter Follow Me on Pinterest
bloglovin